MIJN WINKELWAGEN
0Item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Veel gestelde vragen

Algemeen

V. Waarom zijn jullie producten goedkoper in vergelijking met andere websites/online winkels?

A: We hebben een sterk productteam dat in staat is om authentieke producten van over de hele wereld in te kopen. We willen onze besparingen aan onze klanten doorberekenen.

 

V. Verkopen jullie gebruikte of gereviseerde artikelen?

A: We verkopen alleen gloednieuwe artikelen.

 

V. Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

A: We accepteren op dit moment alleen PayPal.

 

V. Zijn er afbetalingsregelingen?

A: Wij accepteren alleen volledige betaling.

 

V. Hebben jullie een inruilservice?

A: We hebben geen inruilservice.

 

V. Hebben jullie producten garantie?

A: We bieden voor de meeste van onze producten een interne garantie van twaalf maanden. U kunt voor meer informatie onze pagina 'Garantie' raadplegen.

 

V. Hoe lang is de terugzendperiode?

A: We hanteren een terugzendperiode van 14 dagen. Raadpleeg voor meer informatie de pagina 'Teruggave en terugbetaling'.

 

V. Wat als ik mijn bestelling wil annuleren omdat ik van gedachten veranderd ben?

A: Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op door een serviceticket in te dienen en ons op de hoogte te stellen van uw annulering.

We accepteren alleen annuleringsverzoeken als uw product nog niet is verwerkt. 


Winkelen

Q: Moet ik me registreren voor een account om een bestelling te plaatsen?

A: U kunt ervoor kiezen om de Gastenkassa-optie te gebruiken en alleen uw e-mail-, factuur- en afleveradres op te geven. We raden u echter ten zeerste aan om een account te registreren waarmee u uw bestelling efficiënter kunt volgen.

 

V. Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is geplaatst?

A: U zou een bestellings-ID moeten zien op de bedankpagina en u ontvangt binnen een werkdag een e-mail ter bevestiging van de bestelling.

 

V. Wat als ik een onjuist e-mailadres of afleveradres heb ingevoerd?

A: Neem alstublieft direct contact met ons op en ons klantenserviceteam zal proberen u te helpen. Er kunnen gevallen zijn waarin ons team meer informatie nodig heeft om de bestelling te kunnen bevestigen.

 

V. Heeft u een beleid voor prijsaanpassing?

A: We geven geen gedeeltelijke restitutie vanwege prijsdaling.

Items worden geprijsd op basis van een combinatie van factoren, zoals het voorraadniveau, de vraag naar het product, enzovoort. We werken te allen tijde met lage marges en we verontschuldigen ons als we niet in staat zijn om een dergelijk beleid aan te bieden.

 

V. Zijn al uw producten ontgrendeld of sim-vrij?

A: Alle producten die we verkopen zijn internationaal sim-vrij en ontgrendeld. Dit omvat ook tablets en mobiele telefoons.

We raden u echter ten zeerste aan om uw lokale frequentiebanden te bevestigen bij uw lokale netwerkaanbieder, aangezien de telefoons die wij verkopen mogelijk niet volledig compatibel zijn met uw lokale frequenties.

Houd er rekening mee dat klanten aansprakelijk zijn voor alle kosten met betrekking tot netwerkcompatibiliteit tijdens de 14-daagse terugzendperiode.

 

V. Wat is het verschil tussen de producten die ik lokaal kan kopen en degene die u verkoopt?

A: Er zijn geen functionele verschillen tussen onze voorraad en de producten die u lokaal kunt krijgen. Het grote verschil is dat al onze voorraden worden gegarandeerd door TecoBuy Nederland in plaats van te worden gegarandeerd door uw lokale fabrikant.


Verzending en Bezorging

V. Verzenden jullie wereldwijd?

A: Momenteel leveren we enkel in Nederland en Belgie. Gelieve er op te letten dat voor verzendingen naar een Afgelegen plaats een toeslag wordt aangerekend door onze koerier partners op je bestelling. Deze toeslag zal bij je betalingsopdracht aangetoond worden als “ Verzending” bovenop je eindbedrag.


V. Hoe kijk ik na of mijn leveradres in een Afgelegen Plaats bevind?

A. Door de vereisten van onze koerier partners zijn voor bestellingen naar Afgelegen Plaatsen een additionele toeslag nodig. Deze toeslag zal bij je betalingsopdracht aangetoond worden als “ Verzending” bovenop je eindbedrag. “Klik hier” om na te kijken of je leveringsadres zich in een Afgelegen plaats bevind.

 

V. Bieden jullie gratis verzending aan?

A: We bieden alleen gratis verzending als uw bestelling hoger is dan een bepaald bedrag. Raadpleeg de pagina 'Verzending & bezorging' voor meer informatie.

 

V. Is de verzending traceerbaar?

A:  Alle bestellingen die bij ons zijn geplaatst zijn traceerbaar.  

 

V. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

A: Houd er rekening mee dat de levertijd van de bestelling van land tot land varieert. Normaal gesproken duurt de verwerkingstijd echter 2-4 werkdagen en de levertijd ongeveer 3-10 werkdagen.

U kunt de pagina "Verzending en bezorging" raadplegen voor meer informatie.

 

V. Wat als ik mijn producten na 2 weken nog niet heb ontvangen?

A: Raadpleeg eerst de tracking-pagina voor bestellingen. Als de pagina geen updates bevat en u wilt uw zending lokaliseren, neem dan contact op met ons klantenserviceteam en wij zullen u helpen om contact op te nemen met de koerier.

We raden u ten zeerste aan om de verzekerde verzendmethode te kiezen om een probleem met een  kwijtgeraakt pakjes te voorkomen.


Terugzenden en terugbetaling

V. Waar is jullie terugzendadres?

A: Ons retourcentrum bevindt zich in Hong Kong. Tenzij anders vermeld, moeten alle producten voor inspectie en verwerking worden teruggestuurd naar Hong Kong.

 

V. Dekken jullie de verzendkosten voor retourzendingen?

A: We dekken de verzendkosten alleen als de retourzending producten betreft die defect zijn, onjuist, niet functionerend bij aankomst of wanneer het verkeerde artikel aan u is verzonden.

In andere gevallen, waaronder ook reparaties onder garantie, zijn de verzendkosten voor retourzending voor rekening van de klant. 

 

V. Hoe lang duurt het terugbetalingsproces?

A: Na ontvangst van uw pakket zal ons technische team het pakket of de goederen inspecteren om te controleren of de retourzending of goederen aan alle Algemene Voorwaarden voldoen.

U mag er van uit gaan dat het terugbetalingsproces binnen 14 werkdagen nadat de goederen zijn teruggekeerd naar ons magazijn in Hong Kong wordt afgehandeld.

 

V. Binnen hoeveel tijdmoet ik het artikel aan u retourneren?

A: We accepteren toe dat de goederen binnen 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop uw verzoek is goedgekeurd, (met traceerbare verzendservice) bij ons retourcentrum zijn aangekomen.

Voor elke retourzending die niet binnen de hierboven gespecificeerde periode valt, heeft TecoBuy Nederland het definitieve recht om uw verzoek af te wijzen.

 

V. Vallen alle producten onder het 14-dagen retourbeleid?

A: De meeste producten vallen onder ons 14-dagen retourbeleid. Vanwege hygiënische overwegingen zijn producten voor de gezondheidszorg (scheerapparaten, gezichtsmassageapparaten, enz.), hoofdtelefoons en oortelefoons echter uitgesloten van dit retourbeleid.


Verder

V. Waarom is de meegeleverde oplader voorzien van een internationale stekker?

A: Al onze producten worden wereldwijd aangekocht en worden daarom met laders geleverd die voor verschillende landen zijn bedoeld. Om ervoor te zorgen dat u uw product direct uit de doos kunt opladen, leveren wij bij uw aankoop een reisadapter mee.

 

V. Moet ik mijn product naar Hong Kong terugsturen voor de garantie?

A. Voor elke garantieservice moet u het product terugsturen naar het bovengenoemde retourcentrum van Hong Kong. Houd er rekening mee dat eventuele verzendkosten voor terugzending voor rekening van de klant zijn.                                                                                                                                  

 

V. Dekken jullie de kosten van de retourzending tijdens de garantieperiode?

A: TecoBuy Nederland is alleen aansprakelijk voor verzendkosten wanneer het artikel is gerepareerd en naar u moet worden teruggestuurd.

 

V. Wat moet ik doen als in mijn pakje artikelen ontbreken?

A: Doe alstublieft een RMA-aanvraag. Zodra uw verzoek is goedgekeurd en het interne onderzoek is afgerond, bieden we u een oplossing, inclusief maar niet beperkt tot: het naar u verzenden van de ontbrekende artikelen of het doen van een gedeeltelijke terugbetaling door middel van een  winkelkrediet.

 

V. Accepteert u business-to-business (B2B) bestellingen?

A: Stuur ons alstublieft een ticket met betrekking tot een zakelijk verzoek. Ons team neemt binnen 72 werkuren contact met u op.

Momenteel leveren we enkel in Nederland en Belgie.

Gelieve er op te letten dat voor verzendingen naar een Afgelegen plaats een toeslag wordt aangerekend door onze koerier partners op je bestelling. Deze toeslag zal bij je betalingsopdracht aangetoond worden als “ Verzending” bovenop je eindbedrag.

Mis Het Niet..